Извънбордови двигатели HONDA
HIGHFIELD RIB лодки honWave надуваеми лодки HONDA MARINE извънбордови двигатели SUZUKI MARINE извънбордови двигатели HONDEX ехолот-фишфайндери аксесоари и консумативи за лодки, двигатели и джетове Boats for sale in Bulgaria
BF40
Извънбордов двигател HONDA BF40

Отличителни детайли

 

4-тактов BLAST
Световноизвестното качество на Honda комбинира доказана надежност и изключителна икономия на гориво, без смесване с масло. Honda произвежда 4-тактови двигатели от 1964 г. и през 2014 чества 50 години! BLAST™ (Boosted Low Speed Torque) - Тази система се активира при подаване на пълна газ под 3500 оборота в минута и осигурява плавно и бързо преминаване от режим на работа при ниски обороти в режим на работа при високи обороти.
ECOmo PGM-FI
ECOmo (Economy Controlled Motor) - Тази технология подпомага за допълнително намаляване разхода на гориво като контролира количеството на отделяните опасни газове като NOx, HC и СО Програмируемо инжекционно впръскване на горивото.
Закрепване
Всеки риболовец ще оцени възможността за ниска скорост за тролинг/влачене от 750 до 1000 об.мин. (през 50), или за по-прецизно маневриране в тесни места при приставане. Патентованите не в линия гумени тампони осигуряват по-глатка работа на всички обороти на двигателя.
Четворна защита
Звукови и визуални сигнали уведомяват за намаляне на обороти, за ниско ниво на масло и свръх високи обороти. Всичко това предпазва двигателя от увреждане. Патентован "Doble Sealed" процес на многопластово боядисване, аноди, неръждаема стомана и водоустойчиви конектори повишават защитата от корозия.
Power Trim/Tilt Протокол NMEA 2000
С Power Trim/Tilt ще имате възможност да регулирате наклона от мястото си за управление.
Trim ъгъл: -4° to +16°
Tilt ъгъл: 63°
Система за предаване на данни по протокол NMEA 2000, която позволява на потребителя да използва навигационната си техника като борд компютър и да получава данните за работата на двигателя си директно върху екрана на прибора.
Ботуш
Избор между две височини на ботуша - S и L, за да удовлетвори вашето специфично приложение.

 

 

От началото на Март’2008г. HONDA презентира на световните изложения новите си разработки на извънбордовите четиритактови двигатели BF40/50. Те са продължение на започналото с BF75/90 модифициране на ключови за HONDA модели и в унисон с налаганите нововъведения също се характеризират с изключителна лекота, намалена консумация на гориво, оптимизиране на горивната система чрез вграждане на патентованата BLAST технология и инжекционно впръскване на горивната смес.

В новите BF40/50 е помислено за всичко, от което се нуждае съвременния собственик на моторна лодка. На първо място е принципа: „Без излишни килограми!”. При кубатура 808 куб.см и 3 цилиндъра, новият BF50 с теглото си от 98кг е с до14кг по-лек от конкурентите си. В допълнение олекотеният двигател прави още по-лесно намирането на оптимален баланс и управление на лодката. Това тегло е замерено с монтиран пропелер.

По-лесния старт и по-бързото ускорение при потегляне в новите BF40/50 се осигурява от нововъведената програмируема инжекционна система за впръскване на гориво, която моментно определя и впръсква точната по количество и съотношение горивна смес. При замервания, извършени от американската природозащитна асоциация EPA, е констатирано, че новите BF40/50 разходват 15% по-малко гориво от предходната модификация. При вътрешни тестове, проведени от HONDA, този процент достига 22%.

В новите BF40/50 е допълнително инсталирана широкообхватна сонда за постоянен контрол и регулиране на съотношението гориво-въздух. Едновременно с това се контролира и количеството на отделяните опасни газове като NOx, HC и СО. Съдържанието на отпадни газове се запазва едно и също през целия експлоатационен период. Чрез въвеждането на тази нова технология, наречена ECOmo, извънбордовите двигатели на HONDA безпроблемно покриват най-новите изисквания за количеството на отпадни емисии по критериите на EPA, CARB, RCD и други.

Както при предходната модификация и в новите BF40/50 предаването на движението от коляновия към задвижващия вал се осъществява през редуктор, но центъра на тежестта на моторния блок в новата модификация е изместен в предната част на двигателя, по-близо до рамката за окачаване към транцевата дъска. По този начи се постига по-лесно и бързо позициониране на ботуша спрямо кърмата и като последствие по-лесен контрол на ъгъла на носа на лодката спрямо водната повърхност и глисиране.

BLAST™ (Boosted Low Speed Torque) - Тази система се активира при подаване на пълна газ под 3500 оборота в минута и осигурява плавно и бързо преминаване от режим на работа при ниски обороти в режим на работа при високи обороти. За HONDA MARINE феновете, тя е позната от допълненията, направени в последната модификация на BF75/90. Съотношението „гориво:въздух” в горивната смес се изменя от „12,5:1” на „11:1”, като едновременно се съкращава момента на възпламеняване на горивната смес. На практика това позволява да се теглят водни ски дори и под 3500 оборота в минута.

Контролно-предупредителна система от нов тип за: наличе на вода в горивото, ниско ниво на маслото, прегряване, проблеми с алтернатора, в самата контролна система.

Нов по-мощен алтернатор: 17 Аmp.

 

 

 

модел
цена
Тип двигател 4-тактов, SOHC, 3-цилиндров
Работен обем (куб.см.) 808
Диаметър и Ход (мм) 70 x 70
Обороти при пълно натоварване 5,000-6,000
Номинална мощност (к.с.(kW)) 40 (29,4)
Вал (ботуш) S (къс)
Охладителна система водна
Горивна система програмируемо впръскване на горивото
Запалителна система PGM-FI
Стартираща система електрическа
Ауспухова система през пропелера
Редукторно съотношение 2,08:1
Алтернатор 12V, 17A
Пропелер опция * (виж забележки)
Обем двигателно масло (л.) 2.1 л. (2.0 л. в случай, че
филтъра за масло не е подменян)
Обем трансмисионно масло (л.) 0.41 л.
Дължина/ширина/височина (мм) 694 x 372 x 1258
Препоръчителна височина на окачване (мм) 416
Тегло (кг) 96,0
Включени в модела опции Електрическо запалване,
Дистанционно управление,
Уреди: обортомер, трим метър,
Електрическо вдигане на ботуша,
25 л. външен резервоар
* Забележки: В цената на двигателя не е включен пропелер.
Опция пропелер за BF40 DK2 SRTU, примерен вариант:
3-лопусен алуминиев, 11-1/8x13, кат.№ 59130-ZV5-013AH,
цена 311.80 лв с ДДС
Гаранция 36 месеца (12 месеца за юридически лица)

 

 

модел
цена
Тип двигател 4-тактов, SOHC, 3-цилиндров
Работен обем (куб.см.) 808
Диаметър и Ход (мм) 70 x 70
Обороти при пълно натоварване 5,000-6,000
Номинална мощност (к.с.(kW)) 40 (29,4)
Вал (ботуш) L (дълъг)
Охладителна система водна
Горивна система програмируемо впръскване на горивото
Запалителна система PGM-FI
Стартираща система електрическа
Ауспухова система през пропелера
Редукторно съотношение 2,08:1
Алтернатор 12V, 17A
Пропелер опция * (виж забележки)
Обем двигателно масло (л.) 2.1 л. (2.0 л. в случай, че
филтъра за масло не е подменян)
Обем трансмисионно масло (л.) 0.41 л.
Дължина/ширина/височина (мм) 694 x 372 x 1364
Препоръчителна височина на окачване (мм) 521
Тегло (кг) 98,0
Включени в модела опции Електрическо запалване,
Дистанционно управление,
Уреди: обортомер, трим метър,
Електрическо вдигане на ботуша,
25 л. външен резервоар
* Забележки: В цената на двигателя не е включен пропелер.
Опция пропелер за BF40 DK2 LRTU, примерен вариант:
3-лопусен алуминиев, 11-1/8x13, кат.№ 59130-ZV5-013AH,
цена 311.80 лв с ДДС
Гаранция 36 месеца (12 месеца за юридически лица)

 

 

 Honda BF40  Honda BF40
 Honda BF40